Prodávající
Lucie Kukačková
se sídlem Candátová 500, 391 11 Planá nad Lužnicí
email : odsrdcekvam@gmail.com, tel. č. : +420 725092572
IČO : 19915896 , bankovní účet : uveden u vytvořené a potvrzené objednávky
Fyzická osoba podnikající dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Tábor.
(dále jen prodávající)
I.
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou k dispozici na webových stránkách internetové adresy www.odsrdcekvam.cz, aby se s nimi mohl
kupující, před vytvořením objednávky, seznámit. V těchto obchodních podmínkách jsou zároveň obsaženy i informace, které je prodávající povinen
sdělit kupujícímu jako spotřebiteli ve smyslu § 1811 odst. 2 a § 1820 odst. l zák.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále
jen občanský zákoník).
II.
Způsob uzavření smlouvy
Prodávající dodá výrobek zhotovený na zakázku (dále jen „zboží“), a to na základě finální písemné objednávky
kupujícího, ve které bude zboží množstevně a druhově specifikováno, bude v něm potvrzena uvedená cena zboží a dále
v něm bude uvedeno, že kupující se seznámil s těmito obchodními podmínkami a dále bude zaplacena částka dopravy a výrobku
požadovaná podle těchto obchodních podmínek prodávajícím. Za písemnou objednávku kupujícího se považuje i
objednávka, kterou kupující učiní e-mailem. Každou objednávku kupujícího potvrdí obratem, popřípadě po zaplacení
celé částky, prodávající, a to buď telefonicky nebo e-mailem.
III.
Způsob dodání
Zboží bude dodáno prodávajícím kupujícímu v předem dohodnutém termínu, který bude kupujícímu napsán po vytvoření a potvrzení objednávky.
Prodávající splní svůj závazek dodat zboží jeho odevzdáním kupujícímu (tj. převzetí zboží kupujícím) v místě:
a) v sídle prodávajícího
b) v případě zaslání zboží Poštou, Zásilkovnou nebo soukromým dopravcem je zboží kupujícímu odevzdáno až mu je přepravce předá.
IV.
Cena zboží, platební podmínky
Právo na zaplacení kupní ceny vzniká prodávajícímu při potvrzení objednávky a zahájení výroby výrobků, přičemž bude účtována dohodnutá
cena zboží a dopravy.
Kupující má povinnost zaplatit prodávajícímu kupní cenu a zvolenou dopravu do 7i kalendářních dnů od potvrzení objednávky, kdy obdrží od prodávajícího
fakturu. Po přijetí platby kupujícím, je zahájena výroba.
Faktura musí obsahovat:
– označení faktury a číslo
– název a sídlo prodávajícího a kupujícího
– předmět plnění
– udání ceny zboží – fakturovanou částku
– datum objednávky zboží a datum splatnosti
Kupující může do data splatnosti fakturu vrátit obsahuje-li: nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti, chybí-li ve faktuře některá z náležitostí.
V případě bezhotovostní úhrady kupní ceny se datem úhrady rozumí den, kdy byla platba připsána na účet prodávajícího. Platba vyfakturované částky může být provedena i při předání zboží pokud je zboží prodávajícím zasláno na dobírku. Pokud si zboží vyzvedne kupující v sídle prodávajícího, musí být kupní cena a zaúčtované balné u objednávky zaplacena v hotovosti při převzetí zboží nebo předem na účet po potvrzení objednávky.
V.
Náklady na dodání
Náklady na dodání zboží tvoří poštovné v platných sazbách a náklady na dobírku v platných sazbách popřípadě
obdobné náklady jiných přepravců. K cenám je připočteno balné.
VI.
Nebezpečí škody na zboží
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, kdy je bez závad. Popřípadě podle
§ 2122 občanského zákoníku.
VII.
Práva z vadného plnění a práva ze záruky a podmínky pro uplatnění těchto práv
Práva z vadného plnění i podmínky pro uplatnění těchto práv jsou upravena pro kupujícího v § 2099 až § 2112 ve
spojení s § 2165 až § 2174 občanského zákoníku. Práva ze záruky za jakost jsou upravena v § 2113 až § 2117
občanského zákoníku včetně zvláštních ustanovení o prodeji zboží v obchodě uvedených v občanském zákoníku.
Prodávající poskytuje na jakost dodaného zboží záruku v délce 24.měsíců.
Upozornění ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele:
Dojde-li ke sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, podá na Českou obchodní inspekci. Veškeré podrobnosti k
mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
VIII.
Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovávány v souladu se
zákonem o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má
právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně vyslovit
nesouhlas s jejich zpracováním. Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití a nejsou předávány
žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány
v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro
ochranu osobních údajů. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě
elektronické i písemné (papírové), a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu. Informace o podmínkách GDPR.
IX. Závěrečné ustanovení
Kupující bere na vědomí, že tyto obchodní podmínky se stávají součástí kupní smlouvy, která byla mezi stranami
uzavřena.
V Planý nad Lužnicí dne: 1.1.2024.